گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ق.ظ

معلمانه(4)


نتیجه خوب بود...
از شاگردای ترم پیشم، در نهان شرمنده شدم!
چقدر حرصی بودم  از دستشون، در حالیکه روال درست تمرین،
شاید فتیله آنها را هم آتش میزد...
برای چندمین بار باور کردم که تنبلی ،

چیزی به جز نداشتن انگیزه و اشتیاق نیست...

گوشه دفترم نوشتم: 


یادم باشد کلید انگیزه را درست فعال کنم!

***

پسرها، سریع رفتند سراغ ساختار 

و سقف و دیوار را علم کردند،

و دخترها، مثل همیشه با جزئیات شروع کردند...


(عکسها در ادامه مطلب)














معلمانه(5)

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶
نجمه عزیزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی