گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ

معلمانه(6)

خوش ندارم از کار خاصی اینجا تعریف کنم.

اما احساس کردم کلاس، یک قدم به جلو برداشت از همه نظر...

حوصله ی ساختن رژلب روی میز و لباس عروس توی کمد و دمپایی روفرشیهای توی جاکفشی،

سیم کشی و نورپردازی مینیاتوری،

میز و مبل و روتختیها و پرده های کوچولو، حتی کنافکاریهای سقف و کاغذدیواریهای صورتی 

و از همه مهمتر عکس عروس دومادهای روی دیوار،

شاید خیلی آموزش معماری مستقیم نداشت

اما مطمئنم که چیزی ارزشمند را برای همیشه در وجود بچه ها به جا گذاشت.

(عکس کارها در ادامه مطلب)











معلمانه(7)



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶
نجمه عزیزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی