گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۲ ق.ظ

سکوت،‌قدرت درونگراها...


سخنرانیهای سایت تد، انگیزشی هستند،

اما نمیدانم کسی تا به حال با درجه جوگیری من به آنها توجه کرده یا نه...

حرفهای بی آلایش و زلال سوزان کین، نویسنده کتاب سکوت قدرت درونگراها،

هم حتی اشک مرا در آورد...

بخصوص توصیه آخرش که:

درونگراها گاهی در ساکتان را باز کنید و به دنیا نشان بدهید در آن چه دارید!

دارم تمرین می کنم تا بیاموزم، بیان شدن

                                                          زیباست...


قبلا هم زندگی سعی کرده این را به من ثابت کند،

اما مثل همه درسهایی که 

چون نمیاموزی مدام تکرار میشود، 

هر بار با درد بیشتری با آن مواجه شده ام.

***



پی نوشت: لینک رزومه ام  و همچنین یکی از برنامه های تلویزیونیم در ادامه مطلب  فعال است.


پروژه پایانی "تفکر سیستمی" من در متمم


کامنت مربوط به تمرین " ده صفت مثبت من" در متمم


رزومه هنری و حرفه ای من


 حضور من در برنامه تلویزیونی برزن، شبکه تابان، سال 89


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
نجمه عزیزی

نظرات (۸)

رزومه را نگاه کردم و قسمتی از فیلم را دیدم. می دانی فرهنگ و روح یزد توی کارهایت جریان دارد. من یه جوری از آدم هایی که روح و اصالت شهر زادگاهشان را منعکس می کنند خوشم می آید. 
انشاء الله موفق باشی. 
پاسخ:
چند روزه خیلی درگیر این هستم که چرا اینقدر درگیر خودمم!  حس خوبی میده که توی کارهایم خودم را می بینی ..هرچند کاملا در سایه ایستاده ای شاینا جان!
بالاخره چشممون به جمالت روشن شد!
ممنون بخاطر سخنرانی سوزان کین. اگه فیلم مستقلش رو داری خوشحال میشم برام بفرستی تا سر کلاس اخلاق حرفه ای برای دانشجویان نمایش بدم.
پاسخ:
چشم و دلت روشن ..راستی چرا من به تو میگم ستاره؟ !تو میدونی؟؟؟ قبلا به این اسم مینوشتی؟

لینک فیلم را گذاشته ام ...توی سایت تد هم هست:

http://dl.motamem.org/Power-Of-Introverts-Susan-Cain.mp4
سلام
آره قبلا با تاسی از نام وبلاگم به اسم ستاره می نوشتم.
فیلم سخنرانی سوزان کین رو همین جا دیدم. منظورم فایل مستقل فیلم بود که بتونم تو فلش بریزم ببرم سر کلاس.
پاسخ:
آها..پس دیگه به اسم واقعیت خطابت میکنم
مهناز جان اگر روی همون صفحه پخش راست کلیک کنی میتونی سیوش کنی هرجا خواستی
سلام مجدد
کردم نشد گویا سیستم من مشکل داره. در هر حال ممنون عزیزم
mishe ramzeto dashte bashm?
سلام
در حال برنامه ریزی برگزاری رویداد کارآفرینی اجتماعی در یزد هستیم. مطلب شما جالبه و به نظرم منش شما به موضوع میخوره. در صورت تمایل به همراهی در کانال رویداد عضو بشید و در جلسات همراهی کنید.
@socialkarafarini
متشکرم
۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۱۷ حمید شهابی
شما تنها نیستید. من هم با دیدن ویدیوهای تد هم جو گیر میشوم هم لذت میبرم هم بسیاری از این ویدیوها نقشه راه زندگی من میشوند. در لحظاتی که تمام امید و انگیزه ام را در زندگی از دست میدهم به ویدیوهای تد پناه میبرم. ممنون که سخنرانی مربوطه رو معرفی کردی. کنجکاو شدم برم ببینم 
پاسخ:
ممنون...معماری شما؟

سلام

یه سوال؟ منظور از متمم توی وبلاگنویسی چیه؟؟

دوستان متمم؟ یا وبلاگ دوستان متمم؟ یا وبلاگ های متمم؟

پاسخ:
سلام بانو ...متمم یه سایت آموزشی کار درسته سرچش کن ضرر نمیکنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی