گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...
آخرین نظرات
دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۹ ب.ظ

عشق، رقص زندگی...

" و من به شما میگویم 

که هیچ شری در جهان وجود ندارد. 

تنها انسانهایی وجود دارند که آگاه هستند 

و انسانهایی 

که عمیقا در خوابند...

کسی که در خواب است، قدرتی ندارد...

انرژی هستی در اختیار انسانهای بیدار است...


....


عشق چیزی نیست مگر شکوفا شدن دل آدمی

و شکوفه های دل انسان همگی سفید هستند

و زیبایی آن در همین است...

سفید به معنای تمامی هفت رنگ رنگین کمان است..."


کتاب دل انگیزی است که روحم را با خود میبرد...

اشو جوری حرف میزند که نمیفهمی اما لذت می بری...


***

طوفان مرا برده است..

لطفا یکی پیدایم کند و تمیز بگذاردم سر جای خودم




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
نجمه عزیزی

نظرات (۳)

۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۷ میچکا بانو
خیلی خوب و زیبا ..
به قول موراکامی وقتی از طوفان بیای بیرون دیگه اون آدمی نیستی که به طوفان پا گذاشتی
خاصیت طوفان اینه
میدونی رفیق
خیلی حال عجیب و غریبی دارم
نمیدونم هنوز توی طوفانم یا ازش اومدم بیرون و یه نفر دیگه شدم
بهرحال اینی که الان هست، من نیستم!
پاسخ:
این جوریا نمیشه...باید پاشی بیای حضوری به اتفاق هم ، نباشیم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی