گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...
آخرین نظرات
يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ق.ظ

بهار وبلاگستان

زمانی خیلیها به خصوص آبجیهای گلم وبلاگ داشتند،‌ اما این روزها خیلی گفته می‌شود که دوره وبلاگنویسی دیگر به سر آمده و کاری شده است دمده.

اما من حس می‌کنم درست حالا وقت وبلاگ است. حالا که دمده شده و شوشوها و جیگرهای مامان رحل اقامت در اینستاگرام افکنده‌اند و انبوه جملات نغز و کپی، بی‌مالیات ،‌پیست می‌شوند در کانالها و گروه‌های مجازی،‌ وبلاگستان مثل تهران ده روز اول سال،‌خلوت و آرام شده و دقیقا حالا وقت وبلاگ‌نویسی است.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۷
نجمه عزیزی

نظرات (۱)

۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۳ مرتضی خیری
شاید بگن که دوران وبلاگ نویسی تموم شده، اما واقعا خیلی وبلاگ های خوبی هست که هر روز هم با چن تای دیگه آشنا میشم. من خودم واقعا نمیدونم چرا همچین حرفی میزنن. شاید دارن این دوران رو با دوران اولیه وبلاگ نویسی مقایسه میکنن. به نظرم با یا بدون مقایسه کردن الان هم وبلاگ وضعیت خوبی داره.
پاسخ:
بله آقای خیری!‌ وضعیت خوبی داره ولی خلوت شده! و به نظر میاد یکی از دلایل این وضعیت خوب همین باشه. ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی