گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...
آخرین نظرات
جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۸ ق.ظ

خلق محتوی در باره کراتینه مو، چند؟

 

چه کسی گفته که محتوی مشتری ندارد؟ همین خود من تا حالا کلی سفارش محتوی گرفته‌ام! 

چند وقت پیش خویشاوند همسرم پیام داد که: میشه درباره بابام یه مطلب بنویسی؟

گفتم: قربان رویت من که پدر شما را ندیده‌ام و حس خاصی نسبت به ایشان ندارم، مطلب خنک و بی‌مزه‌ای می‌شود. شما بنویس که پر احساس و جگرخراش شود، من ویرایش می‌کنم‍.

جواب داد که: آخه تو قشنگ‌تر مینویسی!

گفتم: خب حالا برای چه کاری می‌خواهی؟

گفت: برای پیج اینستاگرامم!

indecision

یک‌بار هم آشنایی پیام داده‌بود که: برای دعوتنامه مهمانی بعد از سفر حجمان متن یا شعر می‌نویسی؟ گفتم حافظمون به قشنگی گفته قبلا:

جمال کعبه مگر عذر رهروان خواهد   که جان زنده‌دلان سوخت در بیابانش

به نوعی دو پهلو هم به شمار می‌رود و حتی ممکن است بعضی مهمانها را از ‌آمدن منصرف کند. یک جوری نگاه کرد که آدم به سارقین ادبی یا کسانی که دستش می‌اندازند نگاه می‌کند.

cool

آخرین مورد هم  آرایشگر مو صاف‌کن فامیل بود که دیشب پیام داد: شعر طنز هم می‌گی شما؟

گفتم: نه چندان! چطور؟

گفت:‌ می‌خواستم برای تبلیغ کارم  سفارش شعر بدم.

در مقابل این یکی دیگر مقاومتم شکسته شد و عنان از دست برفت

جام چای دارچین را سرکشیدم و روان شدم بر کاغذ:

 

دیوانه هر آنکه پول اسراف کند

انکار مسیر عقل و انصاف کند

گیسوی پریشان خم اندر خم را 

تحویل به دست تو دهد صاف کند

 

 

به نظرتون چه جوری قیمت‌گذاری کنم؟ devil

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۹
نجمه عزیزی

نظرات (۵)

عالی بود :)))))))))))

عااااالی :-))))))))))

 

پاسخ:
پرچم زلف پریشانها بالا :))))
۲۱ مهر ۹۸ ، ۱۸:۲۶ علی حسین‌زاده

والله نرخی بدید که هم خدا راضی باشه هم بنده‌ی خدا!

:)

پاسخ:
هی برادر ... بنده های خدا عموما عاشق مفتخورین...  !

:)))) عزیزم خیلی خوب بود 

از من که status واتساپ و مسیج گلایه و آشتی و ... می خوان چه کنم. به یاد عریضه نویسای کنار دادگستری می افتم. 

پاسخ:
مرسی شیرین جان.. از اینا ملیحتر اون خانمی بود که بهم اعلام کرد پسرش شعرم را جایی خوانده طبیعتا بدون ذکر نام و وقتی دید جاخورده ام درآمد که: وا... خب شعر گفتی که خونده بشه دیگه... با احساس یک انحصار طلب بخیل در افق مضمحل شدم :)))

چه مامان عزیزی هستین شما

پاسخ:
ممنون آبجی آزاد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی