گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۳۷ ب.ظ

لو لو میاد میخوردت!

برنامه روزانه ای نوشته ام که تک تک اجزایش را بسیار دوست می‌دارم.

هم دوست می‌دارم هم کلی حالم را خوب می‌کند و هم زندگیم را آسان.

وقتی همه اجزای برنامه را با هم رعایت می‌‌کنم مواهب کلش خیلی بیشتر از جمع اجزای آنست

و به شدت احساس آدمیت و پیشرفت می‌کنم.

امروز در خلسه پیاده روی به این فکر میکردم که واقعا چرا برای من پرهیز از اهمال،

اینهمه به ترس از یک لولو یا شوق یک قاقالی لی، وابسته شده است؟

به عنوان یک مادر و یک معلم، جواب این سوال میتواند

گره های زیادی برایم بگشاید.

چندوقت پیش مبلغ قابل توجهی پول به همسرم دادم تا به ازای تیک خوردن برنامه‌ام،

ذره ذره ازش پس بگیرم!

خوب بود. برای یک هفته خوب بود. اما بعد از آن خیلی تلخ و خجالت بار بود،

این که در این سن و سال هنوز نمیتوانم از پس خودم بر بیایم

آنهم برای پابندی به این روتین شیرین و کارگشا.

خلاصه که این هفته دوباره عزم برنامه دارم،

این بار نه قاقالی‌لی در کارست نه لولو!

انجامش میدهم. عزم و اراده هم نمیکنم. همینجوری یواش دور از چشم نفس بدفرمای!

البته احتمالا اینجا نوشتن هم نوعی تعهد است و مراتبی از لولو یا لی‌لی

اما حتما نوع شیکتر و آبرومندانه‌تر آن.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۲
نجمه عزیزی

نظرات (۱)

سلام... یه کتاب صوتی از نوار برای سارا خریدم....درسی که ازش گرفتم و برای آسودگی وجدان بیدار تو هم لازمه اینه که لولو دوروغه... برو لالا کن... خب احتمالا به قاقالی لی هم زیاد فکر نکنی لالا بهتر می چسبه....
.... نیمه ی پنهان اما برنده ی مطلب تو هم همون لالاست.... 
اونایی که وجدان راحت و بی درد سری دارن عمده ی احوالشون را در (به قول شما کتابخونا) اسپیسینگ به سر می برن و لابه لای اون ، کاری هم (که عمدتا می تونه فقط برنامه ریزی باشه )انجام می دن....
دوست خوبم کمی استراحت کن...... بی خیال لی لی و لولو (لبخند کاملا گشاد)
پاسخ:
وسط لولو و لی لی فقط لالا جاش خالی بود. تو استاد اعظم کلمات و مفاهیمی!  وجدان آسوده دیگه آسودگی نداره برام. خسته شدم از لالا! دیگه باید لا بگم به لالا این خط اینم نشون. چاکر لبخند گشادت هم هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی