گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ب.ظ

بعله! همین یک دنده های سرکش شاخ..!

البته که تف به ریا اما دنیا خیلی بی سر و ته وبی‌رحم خواهد بود اگر حق داشته باشی از همه زیبایی‌هایش فریاد بزنی الا زیبایی‌های هنر جگرگوشه ات سارا!

هنوز هفده سالگیم خیلی ملموس و حی و حاضر جلوی چشم‌هایم هست. به همین خاطر برایم عادی نمی‌شود که هفده‌ساله بُتم، این‌طور برگ و بر بگستراند و از دسترسم خارج شود. حس غریبی است که هنوز مرز بین خود و محصولت را کشف نکرده از محصول محصولت شگفت‌زده شوی! به گمانم این همان ماجرای قدیمی بادام و مغز بادام است. 

***

از آن‌جایی که ریا انرژی خیلی زیادی از من می‌برد نقدا تا تنورش داغ است این ویدءو را هم بچسبانم و زود از نظرها محو شوم!





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۷
نجمه عزیزی

نظرات (۷)

نجمه جان.
شما، مادر و دختر، چی هستین؟ کی هستین؟ :)
من گفتم یه چند ثانیه اول ویدئو رو ببینم، بعدن برگردم سر فرصت، بقیه اش رو ببینم؛ اما مگه میشد ازش دل کند و تا آخرش رو یکریز، نگاه نکرد؟
خیلی لذت بردم. جدی میگم.
من به این راحتی، هر کاری به دلم نمیشینه و ازش تعریف نمی کنم، اما در مورد این دکلمه میخوام بگم به نظر من، بهترین، یا حداقل یکی از بهترینها بود.
کاش فروغ فرخزاد عزیز، زنده بود و میدید که این شعر زیبا و پر مفهومش، توسط یک دختر ناز و هنرمند، چقدر دوست داشتنی اجرا شد.
لطفاً از طرف من به سارای عزیز تبریک بگو، و بگو منتظر کارهای قشنگ بعدیِ او هستیم.
فکر کنم باید منتظرِ شنیدن خبرهای درخشانی از طرف او، در آینده ی نزدیک هم باشیم. :)
پاسخ:
شهرزادِ جان! ممنون از این همه لطفت و پیامت را می رسانم حتما 
سلام
آفرین به این بانوی هنرمند....شما خانوادگی هنرمندین....یاد مقاله خوندنهای شما.
چقدر همه بزرگ شدیم ...اصلا فکر نکنید منظورم پیر هستا...خداحفظش کنه
پاسخ:
سلام فروغ جان...ممنون از لطفت از یه جایی به بعد دیگه زمان نمیگذره میدوه!
سلام نجمه خانم
خیلی دیر کامنت هایی که در ادامه نظر من زیر یکی از پست های آقای امین آرامش با عنوان "زنده باد مخالف من" گذاشته بودید رو دیدم. واقعا خوشحال شدم از خوندن نظراتتون و اینکه دیدم یکی از خود متممی ها هم هچین احساسی داره. 
راستش من به آقای شعبانعلی و دیدگاه هاشون خیلی علاقه دارم و البته ایشون هم مثل هر شخص دیگه ای بر اساس تجربیات و دانشش به نتایجی رسیده و این طبیعی هست. خودشون هم همیشه میگن این نظرات الان هست و ممکنه بعدا تغییر کنه. 
ولی بعضا وبلاگ های دوستان متممی رو که میخونم، که بعضیاشون واقعا هم عالی می نویسن، یه تقلید عجیبی از آقای شعبانعلی تو نوشتن ها، مثال زدن ها، پاسخ دادن ها و ... وجود داره. من اینقدر تو این چند سال مطالب آقای شعبانعلی رو ( گاها چند باره) خوندم که واقعا شباهت ها رو زیاد می بینم. یا اینکه اصلا هیچ نظر متفاوت با ایشون تو این مجموعه وبلاگ ها نمی بینم. 
من احتمال زیادی می دم که خود آقای شعیانعلی هم راضی به این شیوه نباشه، و در بلند مدت این رو با اهداف آقای شعبانعلی سازگار نمی بینم. 
پاسخ:
سلام. ممنون آقای فرید! بله من دوست داشتم آن بحث به نتیجه ای برسد که دنبال نشد.
البته طبیعی است که بالاخره بین شاگردان و معلم هر تیم آموزشی تشابهاتی دیده شود به خصوص که مدرسه متمم مدرسه ویژه ای است که در حوزه های مختلف و مرتبط آموزش ارائه میدهد و مدرسه بسیار خاص و قدرتمندی است. من هم تا حدودی تبیعیتی را که گفتی قبول دارم و بخشی از آن را طبیعی و بخشی را قابل بهبود میبینم. اما فکر میکنم در این جمله قدری اغراق کرده ای :  اصلا هیچ نظر متفاوت با ایشون تو این مجموعه وبلاگ ها نمی بینم. 



بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
فقط خواستم بگم که فرید جان،من هم مثل تو سالهاست مطالب آقای شعبانعلی رو دنبال میکنم، و عضو متمم هم هستم (هرچند زیاد فعال نیستم مثل خیلی های دیگر).

*** *** *** ****** ** *** ***** ********* *** ***** **** ******** * ******* ***** ** ******** ** ** **** ** ****** ** ****** **** ** ******* *** ***** ** ***** ** *** * ******** ***** ** ** ***** **** ** ****** ****** ***** ***** ******* *** ****** **** **** ***** ******* *** ****** ** ** *** ** ***** ** **** ** **** ** ***** ***** ***** ***** **** *** **** ***** **** ********* **** ***** ********* ***** ****** ** **** ***** *** ***** ** **** ** ***** **** * *** ***** *** **** *** ** **** *** **** *** **** ***** ** **** **** **** *** ** **** ******** ******

** *** ***** **** * ***** *** **** ****** ** **** *** *** ** ***** ***** ** *** ********* **** **** ***** ** ** **** *** ***** ** ***** **** ****** ** ***** ** * ***** *** ***** ** *** ******* **** ** ****** ***** ** **** **** ** ****** ** *** ***** ***** *** ** **** **** ***** *** **** **** *** **** **** ** **** ** * **** *** ** ***** ** * **** **** ***** ** ** ** ** ***** ****** ** *** * ***** *** *** *** **** ******* ** **** *** *** ***** ******** *** * ***** *** ***** ** *** **** **** ** ********* ** ******* ***** ********* ****** ** *** ** *** *** ***** **** *** **** **** * ****** ****** 

** **** ***** ** ** **** **** ****** *** **** *** ** **** **** ***** **** ** ** ***** ** *** **** ***** ***** **** * *** ***** **** ** ****** **** *** ******* **** **** ** ** ****** ***** ****** ******* ** *** ***** ** *** **** ** *** *** ***** *** *** **** ***** ***** ***** ** ***** *** ** *** ***** *** **** **** ******** **** ***** ** ** **** **** ****** *** ***** ***** ** ***** ***** ** *** **** ******* ***** ** **** ***** *** ***** ** *** * ***** ** ***** **** *** ** *** ***** **** **** *** *** ***** **** **** **** *** ****** ** ** **** **** ** ***** ***** ** **** **** ********* **** ** **** ****** *** ******** * ** *** ******* ******* ***** * ***** ** *** *** * ** *** ** ***** ****** ** *** ******** *** ** ****** * ** ** ***** **** ** ***** ***** ***** ** ** ******** ******* ***** ** **** ***** ** **** ** *** **** **** ***** ** ***** **** ** ***** *** ** **** ***** *** ****** ***** **** ** *** ** ****** *** ***** * ******* ********* *** **** ** *** **** * **** **** *** **** ***** ******* ****** *** ****** **** ** **** **** * *** **** ** *** ****** **** ** ***** ****** *** *** ******* **** *** * ** ***** ****** ** ** *** *** **** ***** **** **** **** * ** *** **** *** ****** ** ** ***** **** ***** *** ** ** ** **** ** ***** ***** **** * *** ** ** ** ***** *******

** *** ******* ** **** **** *** *** ***********

***** ** ** **** ***** ****** ***** ** **** ******* ****** ** ****** ****** ** *** ****** ***** * ***** ***** ****** ** ******* ** ***** ***** **** ** ***** **** ****** **** * **** **** *** **** **** ** ** ***** *** ** ***** ********* ****** * **** ***** ** ****** ***** ****** *** **** *** *** ***** ** ***** ******* ** *** ** ***** ********* **** *** ** *** *** ** *** *** ***** *** **** ******** ***** ** ** *** *** **** **** **** ** *** ** **** **** ** *** ***** **** ** ******* ***** ****** ** *** ********* ** **** *** ** **** *** **** **** **** **** ***** ***** **** **** ** * ****** ** **** *** **** **

***** ***** *** ****** *** ** **** ** ** ****** ** ****** **** *** **** ***** *** *** ********* ** ****** **** ***** * ***** **** ** ** ***** ** ******* ******* * ***** ** *****

**** **** ** ** ***** **** ****** ****** *** ***** **** ***** ** ***** ** ***** *****
**** *****
پاسخ:
حسن جان! برادر عزیز! من اصلا موافق نیستم که این بحث اینجا ادامه پیدا کنه. امیدوارم درک کنید.
ریا چیه خانم. همچین دختری کلی هم پز دادن داره❤️
خیلی وقت بود وبلاگ خونی نکرده بودم. امشب بعد از مدتها فرصت کوچیکی پیش اومد و تونستم چندتا از پستهای شما رو بخونم. بسیار بسیار عالی با نثری روون. ممنونم که خاطره ی خوش روزهای وبلاگی رو بعد از مدتها برام زنده کردین. بچه های قدیم بلاگفا دیگه هیچکدوم نیستن. منم بعد از اثاث کشی به اینجا خیلی احساس غربت کردم و بیخیال شدم. شما چه مدته که وبلاگ دارین؟
پاسخ:
ممنون اچ بی جان...از اون روزی که با کلی ذوق و شوق هی متنای عجیب و نابتو خوندم و برات نوشتم خیلی میگذره.... هی خواهر بلاگفا گفتی و کردی کبابم. ما بلاگفاییان سابق هرچیم دنبال ارض موعود بگردیم سرگردونیم :)     البته بسی مفت بگفتم. بیان هم جون میگیره اگه مث آدم منظم بنویسیم. بنویس با اون قلم منحصر بفردت!
۰۷ آبان ۹۶ ، ۲۰:۰۱ امسال تک ندا نیستم :|
چه جوریاس سارا نظر نمیده ؟

سارااااااا ... تو خجالت نمیکشی مامانت تو وبلاگت نظر میده تو نظر نمیدی ؟

حلوااااای من :| 
حلوااااای تو :|

نظر بده بچه :|
زشته ادم برا وبلاگ مامانش نظر نده :|
تازه اونم پستی که مربوط به خودشه :|


راستی مامان سارا نظرتونو زیر پست سارا خوندم که کلی ذوق کردم که همچین هنرمندی ازم تعریف کرده ... ممنونم بسی :)

میگن ادم هرچی زندگیش تلخ تر بشه، نمکش بیشتر میشه ... برا همینه که حرفام کمی نمک دار تر شدن ...
بازم ممنونم:)
پاسخ:
خوب باشی تک ندای بامزه خودم و زندگیت پر از شیرینی هایی که میسازی!

۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۰:۴۹ ناهید عبدی
نجمه ی نازنین با قلم زیبا و گیرا
حکایت نوشته هات، همون ترمز محکم و بی ملاحظه ای هست که می شه رو تک تک کلمه هاj زد و وایساد عمیـــــــــــق نگاشون کرد.
من عاشق کلمات هستم. کیـــــــــــــــــــــــف کردم از چیدن زیبای اونها در ظرف کلامت.
نمی شه اینقدر پرگو و خاص بنویسی و دخترت از اون بهره مند نشه


پاسخ:
ممنونم ناهید جان!‌ عجب نیش ترمزت با صفا بود! من هم نوشته هاتو دنبال میکنم. هم نوع نوشتنت و هم محتواش قشنگ و خاص است...درخشان باشی و شکوفا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی