گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳ ق.ظ

معرفی وبلاگ جدیدم

روزی که اینستاگرام با غفلتی کوچک پیجم را غیب کرد متوجه‌شدم که چه احمقانه و علیرغم هشدار همگان نوشته‌هایم را در رسانه‌ای ناماندگار هدر داده‌ام. البته پیج را بعد از رایزنیهای مکر برگرداندم و هنوز هم هست اما عد از آن ماجرا تصمیم گرفتم جایی با درجه ثبات کمی بالاتر هم کپی مطالبم را داشته باشم. بخصوص در حوزه‌ای که سالهاست بخش اعظم هم و غمم را تشکیل داده و خیلی چیزها را از دریچه‌ی آن می‌بینم.

این شد که بعد از مدتها نشستم و هرچه مطلب در مقوله محیط زیست این‌ور و آن‌ور نوشته بودم در فضایی مستقل گردآوری کردم. اسم وبلاگ محیط‌ریستی من اینست: مادرم زمین.

madaramzamin.blog.ir

البته هنوز در اینستاگرام می‌نویسم؛ جذابیتهای آن و تاثیرات مثبتی که بر نوشتنم داشت غیر قابل انکار است اما تصمیم دارم نوشته‌هایم رادر وبگاه جدید هم بیاورم.

 

  

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۶
نجمه عزیزی

نظرات (۲)

۰۵ تیر ۹۹ ، ۰۳:۴۹ عاطفه محمدی

سلام، ممنون از معرفی، حتما دنبالتون میکنم.

بسیار عالی خدا قوت

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی