گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...
آخرین نظرات
دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ق.ظ

با سوته دلان...

_سلام !

من نجمه هستم...

-سلام نجمه جان

-صرفا جهت کنجکاوی آمده ام اینجا...

.

.

.

....

لبخندهاشون پررنگتر شد

***

رفتم جلسات نارانان

 فضایی محقر بود با موکتهایی تکه پاره...

بخاری گازی کوچک که از پس سرما بر نمی آمد،اما

در دلم خورشیدی روشن شد

آدم هایی دیدم پر از درد و امید...

با دوستم رفتم

به خاطر دوستم رفتم...

اما تا پایان جلسه،‌

این من بودم که داشتم توی اشکام غرق میشدم...

آرزو کردم ای کاش

مردمان سرزمینم

و بخصوص، زنهای دور وبرم، 

معنویتی را که در مویه بر مردگان چند صد سال پیش 

جستجو میکنند در چنین محفلی سراغ می گرفتند...


و 

معنویت مگر چیست

جز همدلی و شکر و دعای برای هم؟


مبتلا شدم بدجور...

دوستم حالش بهتر است

و امروز 

برایش روز بسیار مهمی است...

به دعای خیر همه شدیدا محتاجست....









موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
نجمه عزیزی

نظرات (۳)

معنویت اول از همه مستلزم رهایی از خویشتن است. رهایی از نفسانیات. کسی که از خودش رها شود هیچگاه گرفتار اعتیاد نمی شود. 
اما وضعیت این خانواده ها را واقعا درک می کنم. به خوبی می دانم راه پس و پیش نداشتن یعنی چه ، امنیت نداشتن در خانه یعنی چه. الان آنقدر معتادان به شیشه فاجعه آفرینی کرده اند که دل همه مردم خون شده است. نمی دانم چگونه می توان یک معتاد را دوست داشت و امنیت خود را به خاطر او به خطر انداخت. 
پاسخ:
شاینا جان قدمهای دوازده گانه ای که در انجمنهای ان ای و  نارانان مشق میشود برای همین رهاییست...یک بار شرکت کن تا ببینی آدمای معمولی با چه رنجای بزرگی تونسن به دنیای خوداگاهی و عشق پا بگذارند ...دعای آرامش آخر برنامه چکیده هویت انست: آرامشی ده تا بپذیرم...

آرزو کردم ای کاش

مردمان سرزمینم

و بخصوص، زنهای دور وبرم، 

معنویتی را که در مویه بر مردگان چند صد سال پیش 

جستجو میکنند در چنین محفلی سراغ می گرفتند...

من هم آرزو می کنم:

 مردمان زمین و آسمان خوب باشند و خوب تر و خوب تر و خوب تر و شاد و شادتر و شادتر و سالم و سالم تر و سالم تر و صالح و صالح تر و صالح تر... و زمین و آسمان هم... و هر کسی هر کجا که دلش خواست سراغ هر چه را که دلش خواست بگیرد....

پاسخ:
برای خوب بودن و سالم بودن و....همه دعا میکنم و علاوه بر دعا اگر حس کردم پنجره ای گشوده تر و شفافتر و حقیقی تر از پنجره های عادت مردمانم وجود دارد که از آن غافلند به آن دعوتشان میکنم. باید توی یزد باشی تا بفهمی نیاز و اشتیاق مردم به معنویت در چه محافل نامعنوی و معیوبی داره هدر میره
خدا کمک کنه به همه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی