گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ب.ظ

اهل خانه




 

چه ساده بود، بودنم، اگر ندیده بودمت...

چه ساده آن دم نخست نشستم و سرودمت

قلم زدم قلم زدم به واژه واژه خودم

و پیش روی دفترم گشودمت گشودمت

نمیبرم زخاطر آن دقایق لطیف را 

که سخت چشمه میشدی و سخت تشنه بودمت

به عرش میکشاندیم به فرش مینشاندیم

به فرش مینشستم و به عرش مینمودمت

نمیروم نمیرهی به طعنه میهمان مخوان

مرا که اهل خانه ام مرا که دل ربودمت

 

 

 

 


برچسب‌ها: شعرهای من
+ نوشته شده در یکشنبه ۱ تیر۱۳۹۳ساعت ۱۹:۳۳ بعد از ظهر توسط سایه |
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
نجمه عزیزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی