گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۳ ق.ظ

توبه از می...

مادامی که دلت دریا نشده آنقدرکه

شراب را بنوشی و جام را رها کنی،

یاد بگیر

یا از سر خم بنوشی یا از  فنجان خودت....

یه روز معلومت میشه که راست گفت:

باده در جام است لیک از جام نیست!

و باده در جان توست نه جایی دور...

و جان تو حاضر است ، همین لحظه همینجا.

و ازینرو ست که

خماری، کفر است و رنج، ناشکری!

****

 

متاسفم به خاطر گشوده نبودن بر لذت لحظه های  بیشمار رحمت خدا،

شرمسارم از همه نسیمهایی که میوزد،

در لحظه های سر در گریبانی من.

شرمسارم از

همه طلوعهایی که میشکفد،

و همه مهتابهایی که می درخشد...

تویه میکنم از تشنه مردن زیر باران ....

توبه میکنم....

 

 

+ نوشته شده در دوشنبه ۱۰ آذر۱۳۹۳ساعت ۱۳:۵ بعد از ظهر توسط سایه |
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
نجمه عزیزی

نظرات (۱)

۱۵ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۰۲ شاهد بازار
توبه میکنم از تشنه مردن زیر باران...
سلام
عالی بود . انشاالله همیشه روزگارفکر وقلمت پر بار  باشد...
پاسخ:
تشکر از دعای خیرت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی