گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۳ ق.ظ

خدایا

باز هم حافظه دوستی قدیمی به فریاد رسید 

و این شعر را باز جستم..

گمانم توی حیاط پشتی دبیرستان زمزمه اش میکردم

 

خدایا رهایم مکن بی تو سردم

جدا از درخت تو یک برگ زردم

نمیپرسی از من که ایام عسرت

چه کردم در آتش در آتش چه کردم؟

جدا از تو هیچم اگر هم که باشم

کویری پر از خالیم،  کوه دردم

خدایا من از سایه ها در گریزم

شب و روز با سایه ها در نبردم

شب از ازدحام خودم مرده بودم

ولی دست گرم دعا زنده کردم

صدایم بزن تا حریم نگاهت

الهی الهی که دورت بگردم

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب‌ها: شعرهای من
+ نوشته شده در دوشنبه ۹ تیر۱۳۹۳ساعت ۱۱:۵۴ قبل از ظهر توسط سایه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
نجمه عزیزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی