گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ق.ظ

دوستی با خدا...


چند سال پیش 

روز عرفه غرق بودم تو دعا

همون روزها مشغول خواندن کتابی هم بودم که بسیار تحت تاثیرش قرار گرفته بودم

یکباره احساس دوگانگی عجیبی کردم..

خدایا یعنی تو همونی که این پیرمرد آمریکایی میگه؟ 

همون که تو اریگان جنوبی داره با نانسی زندگی میکنه

و این همه عاشقانه از حضورت حرف میزنه؟

خدایا یعنی اون راست میگه؟؟؟

همون لحظه قرآن رو برداشتم و باز کردم:

و مرد مؤمنى از آل فرعون که ایمان خود را پنهان مى‏داشت گفت: آیا مى‏خواهید مردى را بکشید بخاطر اینکه مى‏گوید: پروردگار من «اللَّه» است، در حالى که دلایل روشنى از سوى پروردگارتان براى شما آورده است؟! اگر دروغگو باشد، دروغش دامن خودش را خواهد گرفت و اگر راستگو باشد، (لا اقل) بعضى از عذابهایى را که وعده مى‏دهد به شما خواهد رسید خداوند کسى را که اسرافکار و بسیار دروغگوست هدایت نمى‏کند .

حیرت کردم

انگار خودش گوشی رو برداشته بود و بهم زنگ زده بود

معارف کتابهای نیل دونالد والش از جنس زمینه از جنس انسان و به کار من خیلی آمده تا حالا...

 

 


برچسب‌ها: کتابهایی که خوانده ام
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳ مهر۱۳۹۳ساعت ۸:۳ قبل از ظهر توسط سایه



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
نجمه عزیزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی