گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ق.ظ

چراگاه رسالت...



سرطان هم عاشق روح قشنگت شد، مَرد!

پروانه کدام صحرا شدی آخر؟



دل رمیده لولی وشم

صبحی 

هشت کتاب را باز کرد و پای سوره تماشا ....رفت...

سوره تماشا انگار برای خود خودم نازل شده و عذاب را جوری میگوید که من می کشم...

عذابی که منکر، مستحق آنست،

آنکه آیه را می بیند و باز می ترسد و در ابر انکار پناه میگیرد...

اول کلاهش را بر می دارد تا ترسش جان بگیرد...

بعد چشمش را بر داوودیهای خانه اش نابینا میکند،

بعد...بعد...با بیرحمی تمام،

 دستش را از خودش، از سر شاخه هوشش کوتاه می کند...

تا همینجا کافیست به خدا

اما برق غیرت که بجهد،

تا بر باد ندادن خاکستر از پا نمی نشیند...

بر میخیزد، جیبهایش را هم از عادت پر میکند

و دست آخر 

 ضربه نهایی را می زند تا مبادا به زخمهایش خو بگیرد و دیگر درد نکشد.

پا در رویایش میگذارد و آن را به صدای سفر آینه ها می آشوبد،

تا مبادا یادش برود که چیزی هست و او 

                                           گم کرده است....

بساط عیش و نوش یک بی قراری تمام عیار، مهیاست ...بسم الله!

***

سنتها قابل مذاکره نیستند

قسم حضرت عباس هم حالیشان نیست

با آنها نمیشود چانه زد...

سنتها بی رحمند و حکم...

ابر انکار !

از دوشم بلند شو

میخواهم آیه ها را در آغوش کشم

میخواهم به آفتاب لب درگاه سلام کنم








موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۰
نجمه عزیزی

نظرات (۲)

کجاها سیر و سلوک میکنی رفیق!
ما که همچنان در اول درک درجا میزنیم :(
می دانی نجمه جون من علوم اجتماعی خواندم. یک وقتی توی کلاس استاد راجع به طرد شدگان اجتماعی حرف می زد. می گفت بعضی اقشار جامعه و برخی شخصیت های خاص حالا یا روشنفکر یا مذهبی یا هنرمند ، اینها که در زمینه خودشان خیلی خاص هستند به طور خود خواسته می خواهند که جامعه طردشان کند. برایمان آن شعر سهراب سپهری را مثال زد ( به سراغ من اگر می آیید )... 
این طرد خودخواسته فقط مخصوص کسانی نیست که خیلی شاخص هستند. حتی کسانی که کسی از وجودشان خبر ندارد و مثل همه دیده می شوند اما افکار متفاوتی دارند ممکن است عاشق این حالت طرد بشوند. 

پاسخ:
چه دیدگاه جالبی! البته این شعر حرفی از طرد نمیزنه..یه تقلیدی از سبک قرآنه که بر سلول سلول روح من خیلی می شینه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی