گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ق.ظ

پست اینستاگرامی با عکس چپه شده!


هرچقدر هم که غلیظ و کشدار یزدی و با ادبیات فرهیخته و موزون زمزمه کنی که: «ای پروردگار! باران و برف رحمتت بر ما ببار!» فایده ندارد! مادرت باید دست بکار شود و تو چه میدانی که دست بکارشدن مادر یعنی چه؟ چیزی را که بخواهد با ترکیبی از غیظ و خشم و محبت و تهدید و التماس و زلالی می‌پاشد توی صورت طرف! و طرف حضرت حق هم که باشد خند‌ه اش می‌گیرد و گره از ابروان اجابت وامی‌کند!

«خدایا جوری بارون بیاد که آب واسّه توی باخچه و چیلیق چیلیق روش بارون بیریزه!»

باغ و باغچه‌ها و دلهایمان جان دوباره گرفته‌اند این یکی دو روز! خوشحالم از آشتی آسمان و زمین! خوشحالم مثل بچّه‌ای که پدر و مادرش دم دادگاه طلاق همدیگر را بغل کرده و بوسیده‌اند... به فردا فکر نمی‌کنم و بغل‌کردن این خوشحالی حق مسلّم منست!     

***

توضیح بدهم که عکس فوق از حیاط خانه است. نمیدانم چرا آپلود عکس در بیان به این روزگار افتاده و همه چز را نود درجه میچرخاند! دفعه قبل عکسهای ناب مه لقا ماند توی تاریکخانه! این یکی را چپه میگذارم تا حساب کار دستش بیاید! 

تا حالا برف نشسته روی تارعنکبوت دیده بودید؟ ببینید!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۳
نجمه عزیزی

نظرات (۳)

۲۳ بهمن ۹۷ ، ۱۲:۰۷ احسان شریعتی
برف و بارون که تمام شد، لباس گرم بپوش و برو توی حیاط این تارها را پاک کن که میگن نکبت میاره، میگی نه از مادر جان بپرس
پاسخ:
دلم نمیاد باور کن! یکی یه جای امن پیدا کرده برای زندگی چیکارش دارم خب؟  خونۀ ما هم البته عجیب تارخیزه گاهی چشمامو میبندم و شبیخون میزنم بهشون ولی به سرعت میان دوباره! خبر دارن از دل من :)
سلام
ایشالا اقه بارون و برف بیاد که تو کوچه که راه میریم صدای شلپ شلپ آب بلند بلند به گوشمون برسه
پاسخ:
ایشالا...ایشالا اقه کوچامون اصولی و درست بشه که شلپ شلپ آب بارونای رحمت را هدایت کنه توی مخازن کشاورزی و هیچ سیلی بلای آسمونی نباشه  سلام
علی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی