گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...

روزنوشته ها

گاهی من...
آخرین نظرات
يكشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۱۶ ب.ظ

حرف گنده‌تر از دهان را باید زد!


هنر می‌تواند از هنرمند بزرگتر شود؟

در نوجوانی این سوال افتاده‌بود سر زبانت و از هر آدم حسابیی که می‌دیدی می‌پرسیدی. غالباً به فکر فرومی‌رفتند و غالباً از فهمیدن این که "آری می‌شود" در درون خودشان به وجد می‌آمدند.

حالا روزگاری شده که 49 سانتی 3100 گرمی که خودت زاییده‌ایش و شیره جان به کامش ریختی اژدهایی شده و می‌بلعدت! و در درون خودت به وجد میایی!

ناله می‌زنی که: از خودم به ستوه آمده‌ام!

با ملاحت و بدجنسی و پررویی لبخند می‌زند که: حقتان است! آدمی که بنشیند به شمردن لایکهای عمه همسایه‌اش حقش است که دستش به دامن خودش نرسد!

راز بزرگی را فاش نکرده! خیلیها گفته‌اند و حتّی خودت هم بلدی و عمیقاً تجربه‌اش کرده‌ای؛‌ امّا بدمصب با نفوذ کلامی می‌گوید که ذوب می‌شوی!

کمی افاضات می‌کند و راهکار ارائه می‌دهد که...زیاد نمی‌شنوی؛ با اصل قضیه دست به یقه‌ای! باد از دریچه‌ای که بازشده می‌وزد و تنت مورمور است!

شب دوباره از برج عاج خرخوانی نزول می‌کند که: خب چه خبر؟

میگویی: خوبم خیلی خوب! کمی مرتّب کردم.

 -خب؟

-تصمیم دارم که مرتب کنم! خیلی مرتّب کنم!

_فقط مرتّب؟

-مرتّب‌کردن یک "مادر-تصمیم" است؛ آن را که گرفتی بقیّه خودشان بدون مصرف انرژی زیادی گرفته‌می‌شوند!  

***

القصه؛ اینستاگرام دلبری بود افسونکار که مرا به شوق همیشگی نوشتن معتاد کرد امّا بهایش را داشت کم‌کم میگرفت. حالا دارم تلاش می‌کنم این وضعیت را مشاهده و درک کنم. نمیدانم قادر خواهم بود شوق نوشتن را بدون اون قلب-نقطه لعنتی حفظ بکنم یا نه.

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۳۰
نجمه عزیزی

نظرات (۶)

۳۰ دی ۹۷ ، ۱۷:۲۹ مرتضا دِ
حذفش کنید خانم دکتر :)
وبلاگ خیلی بهتره !
پاسخ:
دکترای افتخاری خوبه  دوست دارم :)
منم دوس دارم :)
اولا که من قربان آن 49 سانتی 3100 گرمی بروم!
ثانیا که چرا اینقدر شرح حال من بود این نوشته؟
ثالثا که ... می دونم تکراریه، ولی چرا اینقدر خوب می نویسی لامصب!؟
پاسخ:
اولا که مثل همیشه غلیظ و زلال و به دل بنشین گفتی... خدا نکنه آباندخت آشنا!
ثانیا که چون خودتم زخم خورده‌ای! برگرد همینجا دور هم باشیم
ثالثا که خیلی جا داره پر بشه اشتهای بی پایان من :)  
منهم فضای وبلاگ رو بیشتر دوست دارم رفیق
اینجا محفله و اینستاگرام مجلس
پاسخ:
عه...فرق مجلس و محفل چیه؟ چه باحال!  
سلام بانو
چقدر زیبا مینویسین بانو....اینستاگرام یاوبلاگ برای من که حال دلم خوب میشود فرقی نداره
پاسخ:
سلام فروغ جان..همیشه لطف داری و دلگرمم میکنی! اگر گیرش نیفتی خیلی فرق نداره ولی گیر میفتی! 
محفل مال خواصه و مجلس جای عوام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی